دنیای آی تی

این وبلاگ دست نوشته های یه دانشجوی آی تی هست که دوست داره نتیجه تحقیقاتش رو در اختیار بقیه بزاره

دنیای آی تی

این وبلاگ دست نوشته های یه دانشجوی آی تی هست که دوست داره نتیجه تحقیقاتش رو در اختیار بقیه بزاره

شبکه های اجتماعی جدید و افزایش ظرفیت

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ

فیس بوک / رها

بعد از آن بلاک شدن رها شروع کردم به اد کردن کسانی که درخواست دوستی میدادند تا اینکه رسید به سقف ۵۰۰۰ نفر، متاسفانه من نمیدونستم که سقف دوستان یه نفر توی فیس بوک ۵۰۰۰ نفر هست به هر حال الان ۵۰۰۰ تا دوست و حدود ۱۰۰۰ تا فالور دارم (تعداد فلور محدودیت ندارد) به نظرم میرسید که راه حلی پیدا کنم تا کسانی که دوستان کمی دارند یا غیر فعال هستند رو  حذف کنم از شبکه دوستانم و بعد افرادی رو اضافه کنم که شبکه بزرگتری دارند. 

برای این موضوع فکر میکنم تا راه حلی پیدا کنم اینطور فرض کنید که من شبکه ای ۵۰۰۰ نفری از آدما دارم که ۳۰۰۰ نفر فعال دارند حداقل و هر کدوم ۱۰۰۰ نفر فالور اینطوری فقط با ۱۰۰۰ تا لایک هر مطلب (الان بدون غربال کردن حدود ۵۰۰ تا لایک رو دارم) یه چیزی حدود ۱۰۰۰*۱۰۰۰ نفر مطلب رو میبینند. البته بعضی از جاها حساب کتاب خوشبینانه و بعضی جاها بد بینانه هست اما توی بدترین حالت به نظرم میتونه یه شبکه ۱۰۰ هزار نفری رو داشته باشم. که همچین کم ارزش هم نیست. مسلما اگه راه حلی برای غربال کردن فرند‌ها پیدا بکنم. میتونه این فرآیند بسیار کارا تر هم باشد. 

مشکل دوم در مورد رها اینه که افرادی که توی شبکه رها هستند بیشتر دنبال فان و تفریح و اینطور چیزا هستند در واقع برای سایت فروشگاهی من و برای اینکه به فروش برسم مناسب نیست. اما برای برند سازی به نظرم گزینه ی خوبی هست. در واقع مخاطب عام باید در نظر گرفته شود. و انتظار برند سازی باید داشت تا انتظار فروش مستقیم از افراد دنبال کننده


تلگرام / اکانت واقعی

در تلگرام چند شبکه راه اندازی شد که کانال اصلی تلگرام توی مطلب قبل توضیح داده شد. یک کانال دیگر که البته نظر مدیریت بوده برای راه اندازی شبکه ای هست که به صورت تخصصی در مورد ورزش تنیس مطلب میزاره تا الان هم حدود ۱۳۰ نفر دنبال کننده واقعی داره. 

روش‌هایی برای افزایش تعداد مخاطب وجود دارد که به دلیل تازه بودن راه یه مقدار دست به عصا داریم کار میکنیم و هنوز اونقدر قوی کار نکردیم در واقع داریم محیط رو بررسی میکنم 

تلگرام بیشتر به این صورت هست که با یه تعداد نسبتا زیادی یوزر فیک کانال راه میافته و بعد شروع به محتوا گذاشتن میکند، بعد از اون کم کم یوزر واقعی جذب میشه و همینطور یوزر فیک، اینطوری بعد از یه مقدار کار کردن تبدیل به یه شبکه بزرگ میشند که مثلا ۸۰ هزار تا یوزر دارید که فقط ۱۰ هزارتاش واقعی هستند. اما خب ۱۰ هزارتا یوزر هم ۱۰ هزارتا هستند دیگه :) 


سئو

استفاده دسته بندی فارسی در یو آر ال

انتخاب عنوان های بهتر 

تکمیل محتوای ناقص 

تگ گذاری 

و کارهایی اینطوری باعث بهبود سئو سایت شد که خودش نتیجه خوبی رو نشون داد

  • شهاب عالم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی