دنیای آی تی

این وبلاگ دست نوشته های یه دانشجوی آی تی هست که دوست داره نتیجه تحقیقاتش رو در اختیار بقیه بزاره

دنیای آی تی

این وبلاگ دست نوشته های یه دانشجوی آی تی هست که دوست داره نتیجه تحقیقاتش رو در اختیار بقیه بزاره

اولین حضور در شبکه‌های اجتماعی

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۵۹ ب.ظ

برای تبلیغات و جذب کاربر به ذهنم رسید که به روش فیک وارد شبکه‌های اجتماعی بشم برای همین اومد یه شخصیت درست کردم به نام رها یه عکس براش انتخاب کردم و یه سری شخصیت براش ساختم رشته انتخاب کردم براش، سن ۲۵ سال رو انتخاب کردم و ... 

اومد و شخصیتی که ساختم رو براش ایمیل درست کردم و عضو شبکه های اجتماعیش کردم 

حالا ما یه رها داریم توی سه شبکه‌ی اجتماعی توئیتر، گوگل پلاس و فیس بوک

از توئیتر کمترین بازخورد رو گرفتم روز اول و بیشتر از یک نفر نتونستم فالوور جذب کنم 

توی گوگل پلاس نزدیک ۱۰ نفر فالور جذب کردم 

اما فیس بوک : توی فیس بوک فقط تا الان ۵۰ نفر رو من اد کردم و تازه به خاطر یه اشتباه اون اول که اومدم چند نفر هندی رو اد کردم الان دارم با تعداد زیادی ریکوئست هندی دست و پنجه نرم میکنم که رد کنم وگرنه تا الان دوستام به ۲۰۰ تا حداقل رسیده بود 


توی انتخاب دوستان چند نکته رو توجه کردم با توجه به اینکه محل اصلی شرکت توی تهران هست و بیشترین بازار هدف رو در حال حاضر توی تهران میخوام سعی کردم دختران تهرانی رو اد کنم. توجه کنید که پسرای تهرانی خودشون بسیار ریکوئست میدند. برای همین من باید سعی کنم دختر اضافه کنم تا بتونم تعادل جامعه رو حفظ کنم 

از افرادی که ادم کردم استفاده کردم، پروفایلشون رو بررسی کردم و افراد توی پروفایلشون رو اد میکردم، اینطوری همیشه دوست مشترک داشتم و تعداد بیشتری من رو اد میکردن، جدا از اون سعی میکردم به فامیل‌ها دقت کنم، مثلا اگه کسی با فامیل احمدی من رو اد کرده بود بقیه افراد لیستش که فامیل احمدی داشتند رو اد میکردم، با این هدف که معمولا افراد هم فامیل به خاطر اشتراک دوستی کمتر توجه میکنند به تحقیق در مورد شخص 

با توجه به اینکه عکس دختر نسبتا زیبا هست تعداد زیادی ریکوئست دارم از دوستان مشترکشون و این باعث میشه که شبکه من خیلی راحت گسترش پیدا کنه 

توجه کنید که میدونم توی ایران خیلی ها دیگه سر به فیس بوک نمیزنند، اما این رو هم توجه کنید که بعدا میتونم از همین افراد برای شبکه گوگل پلاس، لینک این، اینستگرام و تلگرام و خیلی جاهای دیگه استفاده کنم. پس به درد میخورند. جدا از اون خود این شبکه به اندازه کافی مفید هست 


هدف از راه اندازی این شبکه‌های اجتماعی شیر محتوای بلاگی و معرفی محصولات سایت هست 

هر چند میدونم که این روش مناسبی برای برند سازی نیست، یا بهتره بگیم اصلا برند سازی نیست 

اما فعلا تو شرایطی که ترافیک سایت من به ۵۰ نفر تو روز نمیرسه میتونه مفید واقع بشه و اینکه یه افرادی رو اشنا کنه با سایت

همینطور هم بعدا در زمان مناسب، شبکه‌ای از آدما که درست شدند رو به سوی برند خاص خودمون جهت میدیم 


پ. ن. تنها مشکل این روش اینه که کمی غیر اخلاقی هست و متاسفانه جامعه هم چنان به افرادی که نمیشناسند اعتماد میکنند و توی شبکه‌ی دوستانشون اضافش میکنند. انتخاب دختر به خاطر این بود که مردم بیشتر اعتماد میکنند به یک پروفایل دختر تا پسر 

  • شهاب عالم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی