دنیای آی تی

این وبلاگ دست نوشته های یه دانشجوی آی تی هست که دوست داره نتیجه تحقیقاتش رو در اختیار بقیه بزاره

دنیای آی تی

این وبلاگ دست نوشته های یه دانشجوی آی تی هست که دوست داره نتیجه تحقیقاتش رو در اختیار بقیه بزاره

فیس بوک / تلگرام / اینستگرام

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ق.ظ
اول از هر چیزی بگم فیس بوک رها رو بلاک کرد و فعلا عزا دارم که چیکار کنم. البته فوقش اینه که یه اکانت دیگه درست میکنم 
فعلا دارم روش‌های فیکی که به ذهنم میرسه رو امتحان میکنم تا برسه به روش‌هایی که برای شوسیال مارکتینگ و برندینگ استفاه میشه 

در حال حاضر مثل بچه آدم یه پیج تو فیس بوک درست کردیم و دوستان خودم رو اد کردم، چندتا محصول هم گذاشتم توش که پیج خالی نباشه تا اونجا که تونستم از هشتک استفاده کردم. توجه کردم که به متن های تبلیغی چندان جذاب نیستند برای ملت و دلیلی برا اضافه شدن به صفحه نمیبینند. برای همین چندتا مطلب علمی تو حوزه هایی که میخوایم کار کنیم. یکی دوتا نوشتیم که در روز‌های آتی انتشار پیدا میکنه و فیس بوک از یه اکانت فیک و حتی تبلیغی دور میشه

در مورد تلگرام برداشتم تا الان حدود ۴۰۰۰ تا شماره اد کردم توی تلگرام، که میخوام همشون رو توی گروه اضافه کنم 
اما از اونجایی که فعلا گروه محتوای تبلیغی توش هست به نظرم محتوایی که توی شبکه‌های اجتماعی دیگه شیر میکنم رو هم تو این اضافه کنم 
ملت دوست ندارند که تبلیغ بشه براشون، با محتواهایی کوتاه و مرتبط بیشتر کنار میاند. به هر حال حجم بالایی شماره (۲۰ میلیون) گیر اوردم که میخوام اضافه کنم ببینم کدوماشون هستند توی تلگرام 
البته توجه کنید که این شماره ها در اکانت گوگل رها اضافه شده اند که بعدا توی اینستگرام و فیس بوک هم بشه ازشون استفاده کرد

اکانت اینستگرام ساخته شده، اما هنوز فعالیتی روش انجام نشده، توجه کنید که روش‌های فیک فقط برای شروع کار شاید مناسب باشند و خیلی با احتیاط باید ازشون استفاده کرد، چون ممکنه تازه مردم دید منفی نسبت به برندتون پیدا کنند 

پ. ن: فعلا قراره بروی محصولات ورزشی شروع به تبلیغ بکنید با اینکه تنوع بالای از محصولات همین الان توی سایت وجود دارد.
  • شهاب عالم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی