دنیای آی تی

این وبلاگ دست نوشته های یه دانشجوی آی تی هست که دوست داره نتیجه تحقیقاتش رو در اختیار بقیه بزاره

دنیای آی تی

این وبلاگ دست نوشته های یه دانشجوی آی تی هست که دوست داره نتیجه تحقیقاتش رو در اختیار بقیه بزاره

رها آن بلاک شد، فیس بوک راه افتاد

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ق.ظ

google-analytic


سلام 

بالاخره موفق شدم رها رو آن بلاک کنم با کلی زحمت و دردسر 

۳ تا عکس می‌آورد ۶ تا اسم، هر کدوم از اسم ها رو بر میداشتم با پروفایل واقعی خودم جستجو میکردم عکس‌هاشون رو میدیدیم و دوباره از اول 

یه چیزی رو متوجه شدم که فیس بوک فقط یه تعدادی خاص از دوستان رو میاره برای پیشنهاد اسم یه جورایی هی ۱۰ ۱۲ نفر بیشتر نبودند که خب ضرب در ۶ میشه ۶۰ ۷۰ نفر :)) 

پروفایل همه رو چک کردم و اسم ها رو در آوردم و در یک حرکت انتحاری ۵ تا سوال رو درست جواب دادم و رها آن بلاک شد 

تا اینجای امر رها ۱۷۰۰ تا دوست داره و ۷۰۰ نفر فالوور (کسایی که هنوز فرصت نکردم دوستیشون رو تایید کنم) موضوع اینه که هر لحظه ممکنه فیس بوک دوباره بلاک کنه رها رو  برای همین باید تو حاقل زمان حداکثر استفاده رو کرد یه جورایی محتوایی که میزاریم تو گروه پاساژ رو بردارم شیر کنم توسط رها 

اما موضوع اینه که اکثر کسایی که رها رو اد کردند به خاطر دختر بودنش فقط دنبال دوست شدن هستند و بس برای همین محتوا لایک میخوره اما نتیجه‌ای که برای ورود به سایت میخوایم بگیریم رو نمیگیریم 

من تا اینجا توجه کردم که محتوا های کوتاه، عکس نوشته و خلاصه چیزایی که میشه در یک نگاه درکش کرد تعداد بیشتری لایک میخوره، از این به بعد سعی میکنم یه سری پوستر ورزشی یا تو حوزه‌های دیگه شیر کنم تو گروه پاساژ 


سئو 

شروع کردیم به ویرایش محصولات تا ایرادات سئوش رو حذف کنیم 

اصلاح کردن یو آر ال 

اصلاح کردن عنوان ها

اضافه کردن alt برای عکس ها 

اضافه کردن تگ 

اضافه کردن محصولات مشابه 

ویرایش متن اصلی و اضافه کردن کلمات کلیدی در متن 

نوشتن تگ های تایتل و توضیح برای موتور‌های  جستجو

از مواردی بود که برای سئو انجام شده 

تا اینجا نتیجه سئو بسیار مطلوب تر بوده 

یه جورایی نمودار صعودی تعداد بازدید رو برامون به ارمغان داشته 

بازدید سایت از روزی ۱۵ تا در روز الان به بالای ۱۰۰ تا بازدید رسیده 

همینطور با کارهایی که تا اینجا کردیم الکسای سایت از رتبه ۵۵ هزار ایران به تقریبا ۱۷ هزار رسیده

عکس صفحه گوگل آنالیتیک رو میزارم براتون تا وضعیت داغون الان رو ببینید 

سعی میکنم ماهیانه یه عکس از نمودار اصلی جستجو بزارم براتون 

  • شهاب عالم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی