دنیای آی تی

این وبلاگ دست نوشته های یه دانشجوی آی تی هست که دوست داره نتیجه تحقیقاتش رو در اختیار بقیه بزاره

دنیای آی تی

این وبلاگ دست نوشته های یه دانشجوی آی تی هست که دوست داره نتیجه تحقیقاتش رو در اختیار بقیه بزاره

اولین مطلب وبلاگ

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

سلام 


این وبلاگ رو من چند سال پیش راه اندازی کردم

اما به دلیل مشغله کاری و نداشتن محتوای مناسب هیچ وقت مطلبی توی اون انتشار پیدا نکرد 


من شهاب هستم، تجارت الکترونیک خوندم و زمینه‌ی کاری و علاقه‌ام هم تجارت الکترونیک هست. 

تو حوزه موفقیت محصول نرم افزاری کار میکنم. چه مباحث فنی، بازاریابی آنلاین، سئو، کنترل پروژه نرم افزاری و هر چیزی که مناسب باشه و لازم داشته باشیم صحبت میکنیم. 


قراره هر چیزی که برای راه اندازی یک سایت نرم افزاری نیاز هست و مطالعه میکنم رو بیان کنم 

از مشکلات کاری با بچه‌ها، مشکلات فنی، بازاریابی و هر چیز دیگه ای 


تمام مباحثی که بیان میشه قبلش توی یکی از پروژه هایی که من درگیر هستم امتحان شده و سعی میکنم تا اونجایی که استراتژی و حفظ محرمانگی سایت اجازه میده اطلاعات روشن و دقیق بدم 

  • شهاب عالم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی